چرا باید برای تلفنِ استفاده‌ نشده قبض پرداخت کنیم؟

معاون ارتباطات شرکت مخابرات ایران گفت: از سال ۱۴۰۰ تعرفه تلفن ثابت بر مبنای هزینه تمام‌شده نگهداری یک خط محاسبه می‌شود به این ترتیب اگر کسی بخواهد خط تلفن را داشته و این خط بوق داشته باشد، چه استفاده کند چه استفاده نکند، برای اپراتور هزینه دارد.
اردیبهشت 18, 1405
چرا باید برای تلفنِ استفاده‌ نشده قبض پرداخت کنیم؟