نخستین خودروهای ترانزیتی عمان در جاسک تخلیه شدند

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: پس از اخذ مجوز موقت سه‌ماهه از گمرک، نخستین محموله‌های خودرو از کشور عمان با موفقیت وارد این بندر شده و عملیات تخلیه آن‌ها آغاز شده است.
خرداد 10, 1405
نخستین خودروهای ترانزیتی عمان در جاسک تخلیه شدند